Sunday, August 1, 2010

KEM MUHASABAH

Salam..pertama sekali aku nak wish tq wat eqa n izzah yang sudi jadi follower aku... thank beb..
emmm..Kem Muhasabah? apa yang berada di fikiran korang bila dengar pasal kem ni...mesti ingat untuk budak2 nakal kan..hakikatnya bukanla sebegitu sebab aku join (aku budak baik tau)..Kem Anjuran JPP&JFYE FPPSM dgn kerjasama Persatuan STRATEGI boleh dikatakan mencapai objektif program..Ceramah yang disampaikan menarik (tapi aku mengantuk jugak hehe).. Antara yang dibicarakan berkaitan attitude pelajar, motivasi, tip untuk menjadi pelajar kelas pertama dll..
Sangat membantu aku...Tanjung Sedili Kecil, Kota Tinggi Johor..cantik..aku suka bau air laut serta bunyi ombak yang menghempas pantai..memang best...Fasilatator jgak boleh tahan, aktiviti yang menguji minda dan kesabaran, mencungkil bakat kepimpinan dan sebagainya...rumusannya ok..aku akan cerita yang selebihnya pada episod akan datang...daaaaa

No comments:

Post a Comment